آموزش صفر تا صد کسب درآمد از تلگرام
نوشته شده توسط : زپو

 آموزش صفر تا صد کسب درآمد از تلگرام


نکته بسیار مهم: دوست عزیز توجه داشته باش که قیمت پایین این بسته به معنای عدم وجود محتوای مناسب و همچنین کپی و کم ارزش بودن ان نیست. ما این بسته را با این قیمتعرضه میکنیم چرا که میخواهیم هر فردی حتی با پایین ترین وضع مالی بتواند این بسته را خریداری نماید و به درامد دست یابد و همچنین شما عزیزان را به صحت کارگروه ما برای عرضه سایر بسته های اموزشی جلب نماییم. 

ایا میدانید 22 میلیون ایرانی از مسنجر تلگرام استفاده میکنند؟

ایا میدانید روزانه بیش از 10 میلیارد پیام در تلگرام رد و بدل میشود؟
ایا میدانید کاناهای بالای 100K چقدر درامد دارند؟

ایا میدانید تلگرام هرمی بزرگ و بازار بزرگ است؟
ایا میدانید مدیر تلگرام گیز میز ماهانه 50 میلیون تومان تنها از طریق تبلیغ در کانال  تلگرام درامد دارد؟

ایا میداید یک فروشگاه لباس از طریق تلگرام در هفته بالای 3 میلیون درامد دارد؟


شما هم دوست دارید تا از طریق این مسنجر که روزانه ساعات زیادی را به تفریح و وقت گذرانی در ان مشغول هستید به درامد میلیونی دست پیدا کنیند؟


ایا میدانید کارشناسان بر طبق اخرین امارها و بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدند که از هر 100 نفری که یک کالا را در تلگرام مشاهده کنند یک نفر ان را خریداری میکند. بر اساس این اما شما تصور کنید که یک کانال تلگرامی داشته باشید که در ان 100 هزار نفر عضو وجود داشته باشد. حال اگر شما یک محصول به ارزش 1000 تومان را در ان کانال به فروش بگذارید 100 نفر ان را خریداری میکند که سود به دست امده برای شما میشود 1 میلیون تومان!!! حال اگر شما محصولاتی با قیمت های بالاتر و تعداد بالاتر را برای فروش قرار دهید مینوانید پیش بینی کنید که چه سودی برای شما حاصل میشود؟! 
احتمالا الان با خود میگویید که افزایش ممبر کانال تلگرامی کار بسیار دشواری است و همچنین ما محصولی برای فروش نداریم پس باید چکار کنیم؟؟ پس ادامه مطلبو بخون متوجه میشی.

ما بسته ای را با عنوان "صفر تا صد کسب درامد از اینترنت" برای شما اماده کردیم و در این بسته به شما اموزش میدهیم که چگونه یک کانال در مسنجر تلگرام ایجاد کنید و سپس با روشی که بر اساس تجربه در این راه به دست امده است به سرعت و به صورت رایگان اعضای کانال خود را منفجر کنید. همچنین اموزش میدهیم که چگونه محصولی برای فروش در کانالتان تهیه کنید. علاوه براین ما در این بسته انواع روش های دیگر برای کسب درامد ار تلگرام به شما اموزش میدهیم. تا شما بتوانید پس از مطالعه این بسته کسب درامد از تلگرام را اغاز کنید.


محتویاب پکیح صفر تا صد کسب درامد از تلگرام...

اموزش ساخت کانال در مسنجر تلگرام (اندروید-ویندوز)

ترفند افزایش سریع اعضای کاانال تلگرام به صورت اریگان + فایل ویژه (اختصاصی)

اموزش دیگر راه های افزایش اعضای کانال تلگرام

توصیه های برای کمک به جذب اعضا

اموزش سه راه تهیه محصول برای عرضه در کانال تلگرام

اموزش کسب دراند از تلگرام از طریق تبلیغات

اموزش کسب درامد از تلگرام از طریق برگزاری کلاس انلاین

اموزش کسب درامد ار تلگرام از طریق ساخت ربات

اموزش کسب درامد از طریق تلگرام از طریق خدمات تلگرامی

چالش های تلگرامی فرصتی برای کسب درامد (ویژه)و ...


با یاد گیری یک ترفند در روز اول 5 برابر مبلغی که پرداخت کنید را به دست اورید..

درسته که ما تنها مبلغ 1900 هزار تومان را برای فروش این محصول در نظر گرفته ایم و مطمعنیم که شما میتوانید با خرید و مطالعه این محصول شروع به کسب درامد کنید اما تنها ا درصد احتمال میدهیم که دوستان نتوانند با توجه به محتویات این پکیج شروع به کسب درامد کنند. بنابراین در ابتدای این پکیج یک روشی را به شما اموزش میدهیم که با توجه به ان شما میتوانید در همان روز اول 5 برابر مبلغی که پرداخت کردید را به دست اورید و چه بسا با این روش به درامد میلیونی نیز دست پیدا کنید (در اموزش ثابت میکنیم) .تضمین از این بالتر سراغ دارید؟؟ ما حتی به فکر 1900 تومان که شما پرداخت کردید نیز هستیم.

هزینه دانلود :  1900 تومان      5500 تومان

 


خرید و دانلود  آموزش صفر تا صد کسب درآمد از تلگرام






:: برچسب‌ها: اموزش صفر تا صد کسب درامد از تلگرام , اکوزش صفر تا صد , کسب درامد از تلگرام , پکیج کسب درامد 100 درصد واقعی , کسب درامد از اینترنت , کسب درامد واقعی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: